Hello :)
ez a blog kedves és vicces ezt azoknak ajánlom: akiket érdekel a napi sztárhírek tömege és a divat ,(akinek nem fáj ha 1-1 kedvenc sztárjáról rosszakat is írok ,bár ez ritkán fordul elő). Jó szórakozást az olvasáshoz.

2011. június 25., szombat

Lopás, és paróka: Justin Bieber 10 legféltettebb titkát tárta fel egy tv-showban!

Justin Bieber nem csak szexi (najó, ez kérdéses...), de vicces is! A David Letterman show legutóbbi epizódjában ugyanis feltárta a publikumnak 10 legféltettebb titkát, melyek, ha mind igazak volnának, sok rajongó anyukája gondolkozna el rajta, hogy megtiltsa-e a Bieber-imádatot gyermekének... Íme Justin Bieber 10 legféltettebb titka, vallomásos formában:

1. Someday nevű új parfümöm ízletes, alacsonykalóriás salátaöntetként is fogyasztható.

2. Egyszer nyolc hónapot ültem benzinlopásért.

3. Az első dolog, amit vettem, mikor befutottam, egy négyszeletes piritóssütő volt.

4. Bármennyire próbálom, nem tudok nem imádnivaló lenni.

5. Justin Biebernek lenni csak egy álca, igazából én vagyok a Zöld Lámpás.

6. Nem igazán bírom Kevin Jamest...

7. Könyörögtem a sajtósomnak, hogy ne kelljen eljönnöm ide (mármint a Letterman show-ba).

8. Múlt héten véletlenül két órát álltam sorba a saját autogramomért.

9. Az anyukámnak kellett emlékeztetnie, hogy nehogy Larry Kingnek nézzem Lettermant.

10. A hajam nem igazi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése